Home > Digitaal loket > Verenigingsloket

Verenigingsloket

Vragen van verenigingen zijn meestal divers van aard: Kan ik subsidie krijgen? Wanneer komt de gemeente de velden maaien? Er is een lek in het dak, wat nu?
Voorheen moest een vereniging voor deze vragen contact opnemen met verschillende vakinhoudelijke ambtenaren. Niet echt handig vond de gemeente. Daarom is er nu digitaal één centraal punt gemaakt, waar de verenigen met al hun vragen, opmerkingen en meldingen terecht kunnen: het verenigingsloket.

Heeft u een vraag namens uw vereniging aan de gemeente?
Dan kunt u voortaan een e-mail sturen aan verenigingsloket@gulpen-wittem.nl

Het voordeel van dit digitale verenigingsloket?

  • U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week uw vraag, opmerking of melding naar de gemeente sturen.
  • U hoeft zelf niet meer op zoek te gaan naar de verantwoordelijke vakambtenaar. Daar zorgt het verenigingsloket voor.
  • Uw vraag wordt binnen 3 werkdagen beantwoord. Een directe en snelle service.

Goed om te weten: via het verenigingsloket kunnen alleen vragen, opmerkingen en meldingen doorgegeven worden met betrekking tot een vereniging. Het is niet mogelijk om particuliere zaken via het verenigingsloket af te handelen.
 
Wilt u een evenement doorgeven voor vermelding in de veelbezochte online evenementenkalender, of eventueel voor de gedrukte gemeentekalender voor komend jaar?
Geef uw informatie dan gemakkelijk via het volgende formulier door:
Meld uw evenement aan.